Włocławskie Centrum Organizacji Pozarządowych (WCOP) zaprasza 15 listopada do Włocławka na Forum Organizacji Pozarządowych. Będzie tam i nasz zespół!

WFOP to platforma współpracy i wymiany doświadczeń pomiędzy samorządem a organizacjami pozarządowymi. Włocławskie Forum jest stałym punktem współpracy na trwale wpisanym w coroczny kalendarz owej współpracy m.in. w Gminny Program Rewitalizacji Miasta Włocławek na lata 2018-2028.

Forum jest otwartą i dobrowolną formą współpracy. Mogą w nim uczestniczyć wszystkie zainteresowane organizacje pozarządowe, ciała doradcze tj. rady, które działają na terenie Włocławka lub na rzecz jego mieszkańców. Dzięki tej płaszczyźnie współpracy możliwe jest nie tylko wzajemne informowanie się o planowanych kierunkach działania, wymiana doświadczeń, upowszechnianie dobrych praktyk, ale również podnoszenie kwalifikacji przedstawicieli włocławskich organizacji pozarządowych poprzez organizowanie w ramach Forum to: warsztaty, porady, szkolenia oraz sesję plenarną. Forum jest cenną platformą porozumienia międzysektorowego.
Wykładowcy zapraszani na Forum to doświadczeni eksperci od lat zajmujący się problematyką III sektora, którzy doskonale znają szanse i trudności, z jakimi borykają się organizacje pozarządowe w codziennej rzeczywistości.
Tematyka i zagadnienia omawiane na Forum są bardzo różnorodne, niemniej jednak tak dobierane, aby w jak najszerszym stopniu korespondowały z oczekiwaniami włocławskiego sektora pozarządowego.

Wykład otwierający zostanie poświęcony rzeczniczej roli NGO oraz ciał doradczych.
Prowadzący – Jakub Wygnański – socjolog, działacz i współtwórca organizacji pozarządowych, założyciel Stowarzyszenia Klon / Jawor, zasiadł w Radzie Działalności Pożytku Publicznego, współpracował z PAH, Fundacja Stefana Batorego, prezes zarządu, Pracowni Badań i Innowacji Społecznych „Stocznia”

Artur z naszego zespołu poprowadzi tego dnia warsztat:
„Pierwsze kroki młodego społecznika, czego potrzeba młodym”- warsztat prowadzony metodą design thinking

Więcej informacji o wydarzeniu na stronie organizatora: