Czasem w pracy musimy się zatrzymać i odetchnąć.

Za nami II zjazd w ramach „Wydziału Innowacji” prowadzonego przez Fundację Stocznia.

Wspólnie z innowatorkami i innowatorami z 18 organizacji w Polsce zastanawialiśmy się nad cyklem życia innowacji społecznej, nad radościami, trudami i zbójami różnych etapów jej rozwoju. W opowiadaniu o innowacjach pomagał nam Kuba Wygnański i Zofia Komorowska.

Eksplorowaliśmy i doświadczaliśmy również emocji związanych z działaniem oraz nierobieniem. Julia Celejewska z Fundacji RegenrAkcja pomogła nam zrozumieć „kulturę zapierdolu”.

Ostatnim elementem zjazdu były warsztaty dotyczące różnych sposobów finansowania działań społecznych. Katarzyna Sadło, Karolina Cyran-Juraszek i Beata Juraszek-Kopacz z Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego na części pierwsze rozłożyły modele i instrumenty finansowe dedykowane działaniom społecznym.

Oczywiście nie zabrakło rozmów, spacerów, kalambur i innych atrakcji w Folwarku Badowo, gdzie gościliśmy.

Fundację Studio M6 na „Wydziale Innowacji” reprezentuje Mariusz Godlejewski, z naszego zespołu projektowego. Mariusz dzieli się doświadczeniem pracy nad naszą innowacją: Społeczna Agencja Pośrednictwa, rozwijaną w programie Google.org Impact Challenege, finansowanym ze środków Google.org. Jesteśmy jedyną organizacją w Polsce z ponad 800 w Europie Środkowo-Wschodniej, które aplikowały do programu.
Program wspiera inicjatywy, które stawiają integrację cyfrową w centrum ożywienia gospodarczego. Udział w programie umożliwia organizacjom non-profit, organizacjom nastawionym na zysk i instytucjom akademickim prowadzenie inicjatyw, które wykorzystują technologię i innowacje, aby pomóc jednostkom i społecznościom zdobyć nowe umiejętności na przyszłość.
Budujemy gospodarkę cyfrową dla wszystkich.