W dniach 19 – 20 października 2023 r. w Centrum Konferencyjnym Wrocławskiego Parku Przemysłowego odbędzie się 2. Festiwal Innowacji Społecznych i Technologii „Różnorodność w organizacjach”. Fundacja Studio M6 została zaproszona do udziału w Festiwalu, a nasi reprezentacji zasiądą w panelu tematycznym:
Kapitał ludzki w zarządzaniu różnorodnością, razem z :
Kira Sukhoboichenko, Fundacja Międzynarodowy Ruch Latających Plecaków, Warszawa
Agata Roczniak, Fundacja Diversum, Wrocław
Sebastian Portka, Fundacja Studenckie Forum Business Center Club, Wrocław
Agnieszka Zborowska, Program Sprawny Staż – Fundacja Grupy ERGO Hestia, Sopot
Artur Kaniecki, Fundacja Studio M6, Toruń
Dodatkowo w drugi dzień Mariusz Godlejewski i Artur Kaniecki poprowadzą IDEATHON
Wprowadzenie do 1. Ideathonu Innowacji Społecznych i Technologii
Artur Kaniecki & Mariusz Godlejewski, Fundacja Studio M6, Toruń
Damian Wojciech Dudała, Fundacja SOC TECH LAB, Wrocław
Temat przewodni: Różnorodność w organizacjach
- Praca zespołów + mentoring
- Prezentacje prac zespołów
- Praca komisji, ogłoszenie wyników i wręczenie nagród
- Przerwa obiadowa
- 2x przerwy kawowe
Festiwal to wydarzenie, które ma promować innowacje społeczne i technologie oraz zachęcać do tworzenia i implementowania tych, które są realizowane z powodzeniem. Wydarzenie ma charakter cykliczny. W każdym roku Organizatorzy proponują inny temat przewodni. W roku 2023 tematem przewodnim jest „Różnorodność w organizacjach”. Udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny.
Dla kogo jest festiwal?
- Działów HR/CSR odpowiedzialnych za realizację działań na rzecz różnorodności w organizacjach.
- Przedstawicieli/-ek nauki, zajmujących się tematyką funkcjonowania, tworzenia i implementowania innowacji społecznych i technologii w obszarze różnorodności.
- Organizacji sektora non-profit, które działają na rzecz różnorodności poprzez tworzenie i implementowanie innowacji społecznych i technologii.
- Jednostek samorządu terytorialnego, które podejmują działania w obszarze różnorodności.
Więcej na temat Festiwalu na stronie organizatora: